Klantenservice
Welkom op de pagina klantenservice van Per Sempre Toys "de houten speelgoed winkel". Op deze pagina vindt je uitleg over onze producten en diensten en een overzicht van de meest gestelde vragen aan de klantenservice van Per Sempre Toys "de houten speelgoed winkel".
Heb je vragen, reacties, klachten of suggesties naar aanleiding van je bestelling of naar aanleiding van de Per Sempre Toys "de houten speelgoed winkel" Webshop, dan kunt u een e-mail sturen naar: info@persempretoys.nl. De klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met je op om jouw vragen te beantwoorden. Je kunt ook je telefoonnummer emailen dan wordt je zo snel mogelijk terug gebeld door de klantenservice. De klantenservice is 7 dagen in de week per e-mail bereikbaar. U kunt ons natuurlijk ook bellen: 00 31 (0)6-23 13 35 73.
Meest gestelde vragen:
Ik ben op zoek naar een product?
In onze Per Sempre Toys "de houten speelgoed winkel" Webshop kun je via de navigatie je keuze 'filteren' totdat je het juiste cadeau gevonden hebt. Je selecteert eerst de categorie waar je voorkeur naar uitgaat (Binnen Speelgoed, Buiten Speelgoed, Kindermeubels enz.). Dan filter je verder naar een subcategorie (bv. Poppenhuis). Zo kom je altijd tot het gewenste resultaat.
Als je op zoek bent naar een bepaald product, kunt je op de voorpagina links in de balk in het witte veld je zoekterm invullen. Onze zoekmachine zal dan een of meerdere resultaten laten zien.
Als het artikel (tijdelijk) niet verkrijgbaar is op onze website, zal dit in het scherm worden getoond. Je kunt het product dan ook niet bestellen. Wel kun je dan je email adres achterlaten. We informeren je dan wanneer jouw product weer op voorraad is.
Het is niet altijd makkelijk om de juiste kleur van een product via een foto om je computer of smartphone te bepalen en te zien of het bij je past. Ieder beeldscherm is net even anders. Neem gerust contact met ons op en we zullen proberen je te helpen. Soms kennen we de code van de kleur, een andere keer kunnen we je een staal van het product sturen.
Ik kan geen producten aan bestellijst toevoegen!
Waarschijnlijk accepteert je computer geen 'cookies' of is het beveiligingsniveau van je browser te hoog ingesteld. Een 'cookie' is een speciale code die je bij elk bezoek aan onze site herkent, zodat je bij ons bekend bent.
Betaalmogelijkheden
Wij doen ons best om u veilige en diverse betaalmogelijkheden te bieden. Bij Per Sempre Toys kunt u betalen met Ideal, Bancontact/Mr. Cash bankoverschrijving en nog veel meer. Kijk voor meer informatie, de mogelijkheden en eventuele kosten op de pagina Bestelprocedure.
Ook kunnen wij een rembours zending voor je organiseren.
Kan ik onder rembours bestellen?
Dat kan. Daar komen dan de kosten bij die de vervoerder ons berekent. Meer informatie over een rembours zending vindt je op de pagina Verzendwijze. Wil je een afspraak maken voor een rembourslevering, neem dan contact met ons op.
Ik heb mijn bestelling afgerond en betaald. Maar ik heb geen email met bestelbevestiging ontvangen?
Controleer even of de bestelbevestiging misschien in je spamfilter is gekomen. Is dit niet zo, meem dan contact met ons op. Soms is het zoiets eenvoudig dat je een typefout met je emai adres hebt gemaakt. En dan komen de emails niet aan natuurlijk.
Kan ik een bestelling annuleren?
U hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Per Sempre Toys zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Per Sempre Toys geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@persempretoys.nl. U kunt gebruik maken van het Modelformulier voor Herroeping. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product al in goede orde retour ontvangen is.
Retourneren: een bestelling terug sturen
U moet voor retournering van de bestelling zorgdragen en draagt daar normaal gesproken zelf de kosten voor.. Wanneer u een zending terug wilt sturen, laat u ons dat dan aub weten. Wij hebben bijna altijd een goede oplossing om te retourneren. Vraag het ons!
Klacht
Hoewel we ons best doen u een zo goed mogelijke service te geven gaat er soms toch iets mis. Als u niet tevreden bent stuurt u dan een klacht naar:
Per Sempre Toys, Van Vroonhovenlaan 15, 5503 CM Veldhoven
Wanneer wij uw klacht ontvangen hebben krijgt u van ons onmiddellijk een ontvangstbevestiging. Per Sempre Toys is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk en naast andere zekerheden die de Stichting Webshop Keurmerk u biedt, kunt u zich ook altijd tot de geschillencommissie van de Stichting Webshop keurmerk wenden.
Kan ik een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?
Het is mogelijk om vanuit een ander land dan Nederland een bestelling te laten afleveren in Nederland. U ontvangt de factuur per post, en wij bezorgen het pakketje op het door u opgegeven afleveradres. Dit adres kunt u tijdens het bestellen invoeren in de daarvoor bestemde vakjes. Cadeautjes worden binnen twee werkdagen na het plaatsen van uw bestelling op het door u opgegeven afleveradres bezorgd.
Is het wel veilig als ik via internet betaal?
Er is veel discussie over de betrouwbaarheid van kopen en betalen via internet. Daarom doet Per Sempre Toys er alles aan om klanten die zekerheid te bieden. Per Sempre Toys is aangesloten bij Stichting Keurmerk Webshops. Onze betalingen worden verwerkt door dezelfde partner die ook de betaling verwerkt voor bijvoorbeeld Staatsloterij, Lotto, Miss Etam, RTL Nederland, Bruna en Dixons. Meer infomatie hierover op de pagina Bestelprocedure.
Waar is mijn zending?
Meestal worden onze producten met een koerier verstuurd. (DHL, Fedex, TNT of UPS). Zodra wij een tracking nummer hebben sturen we je dat toe, zodat je jouw bestelling kunt volgen en kunt zien wanneer die voor aflevering gepland staat! Meer informatie op de pagina Verzendwijze.Soms gaat er bij een koerier iets mis en komt de zending een dag later omdat die zending een aansluiting heeft gemist of de chauffeur het adres niet kon vinden. Als je vragen hebben over de status van je zending stel die gerust en stel die op tijd. Koeriers zijn bijna allemaal alleen tijdens kantooruren bereikbaar. Het oplossing van een probleem voor een zaterdaglevering op vrijdag na 17.00 lukt helaas bijna nooit....Dus trek op tijd aan de bel!
Ik geef het zendingsnummer wat ik ontvangen heb in op de website van de koerier en die geeft aan dat het nummer niet bestaat?
Nadat wij je verzendlabel aanmaken, veranderen koeriers soms het labelnummer. Als dat gebeurt geeft de website van de koerier aan dat ze je zending niet kennen. Neem dan contact met ons op en wij achterhalen het nieuwe zendingsnummer voor je.
Ik wil mijn bestelling snel hebben!
Er zijn vaak mogelijkheden om een bestelling snel af te leveren. Soms zijn daar extra kosten aan verbonden. Neem contact op met onze klantenservice en we zoeken samen de beste oplossing voor u. Wilt u het echt snel hebben? Wij hebben een deel van ons assortiment op voorraad en zelf afhalen kan soms dus ook.
Ik wil een Kidkraft product kopen. Zijn die moeilijk in elkaar te zetten?
Nee dat is niet moeilijk. Bij ieder product zit een duidelijke montage instructie. Hieronder staand een voorbeeld. Als je de montage instructie wilt bekijken voor jouwproduct, dan zijn die online hier te vinden.
Waar vind ik de Voorwaarden, Privacy Verklaring en wat is het Webshop Keurmerk?
Die kunt je hier vinden.